.

.

maanantai 27. toukokuuta 2013

Löhöilyä!

Ihanaa pitkästä aikaa kahtoo Addams familya<3
Outoo kun on tottunu niihin uudempiin ja nyt kahtooki 1.tuotantokautta :)
Onneksi sain nää saanalta lainaan niin mulla on päivisin tekemistä^^


torstai 23. toukokuuta 2013

Kesän alku härpäkkeitä♥

 Mouhijärveltä kotia kohti :) ♥
 Kitan ja jüson kanssa lenkkeilemäsä :)
 Nallepalloki iha kesä fiilinfeissä :)
Ja reipas ja ihana kuskini James (juuso) ♥♥

kesää!

Aah ihanaa ku kesä on tullu,mut onhan tää lämpö jo välillä liikaa...Mutta pitää nauttia :)
Hauskaa oli se huomata ku tulee eka +15 sää, melkein joka toinen nainen oli niin lyhyissä shortseissa ja pienessä paidassa , Ja myös pienet tytöt!? mitä vittua oikeesti, edes mulla ei ole niin lyhyitä housuja ku niillä ala koululais tytöillä oli?! Mutta se on jokaisen ongelma, sitten on turha miettiä minkä takia tyttöjä raiskataan nykyään on enemmän (syy ei tietenkään ole siinä että heidän vaatteensa ovat pienempiä kuin joittenkin ihmisten alus-vaatteet!
Muttä jöö Vois nuo järvet lämmetä vähän enemmän nii pääsis uimaanki :D juuso kävi jo mouhijärvelle uimassa mut ihte olin vaa paljussa :D Olis mökillekkin kiva päästä mut ei oikee tiijä millon sinnekkii pääsee tai millon sinne on tilaa mennä :s
Vaikee suunnitella kesäloman menoja ku juusokin on töissä :s olishan se kiva johonki päästä lähtee ku rollon reissuukin meinattiin simerockiin lähteä :)

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vappuja!

Eilen olin suunnitellu et oisin istunu vaa himas mutta pienistä tekijöistä johtuen päätettiinkin lähteä kirkko puistoon juuson kanssa istumaan :) Oli muuten aikas paljon populaatia ja hyvin harva selvinpäin :D
lähettiin liian myöhään sitten ettei linkkejä tullu enää ja jouduttiin kävelee. mikäs on mukavampaa kun kävellä kotia parin oluen yli humalan :D mutta mukavaa kyllä juu oli, kaikille kiitokset illasta,oli kyllä mukavaa!! ^^

maanantai 29. huhtikuuta 2013

ehanaa kevättä...

Nyt on oltu jo 2vko lomalla ainakin muistaakseni, meen jo sekasin :D Tulee vaa välillä vähän tylsää ku kotonavaan istuu,mut onneks on kita seurana päivisinn<3
Useimmat sanoo et kevät on rakkauden aikaa ja ihmiset melkein kukoistaa jne jne blaa blaa,En mä ny tiijä onko se ny nii kaunista ku allergian takia silmät vuotaa ja punottaa,nenä meinaa tippua niistämisen takia irti ja ääni lähtee... Kai se on sitä ''kukoistusta'' :D
Tänää ei varmaa muuta kun kotona kykkimistä ja pientä nesteytystä!

                               Hyvää vappua!

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Bazinga

Elikkäs en oo oikee kerenny koneella käymään ku oma kone on ollu huollossa joten pitää tällä juuson konellaa datailla.Tällä viikolla olin parkinahka kurssilla  ja siellä tuli sit tehtyä neljä erillaista nahka rannekette, oli kyl tosi mukava kurssi vaikka hermot meinasi mennä. :)  Ensi viikolla vielä koululle kirjottaa jotakin papereita si meikällä alkaa keesää loomaa♥ ja maassa on vielä lunta. -.-
Saattaa tulla hiukkasen tylysää ko juuso on päivät töisttä ku sillä ei oo mitään kunnollista kesälomaa :c mut jeii sunnuntaina on juuson 21v synttärit sit toukokuun 8. on mun 18v synttärit ja  18. toukokuuta pitäis mennä laivalle :)  (hehe 81818) Mutha niiinn... olisha se ihan mukavaa et olis joku jota päivisin näkis mut eei ku kaikki keille soitan ''Mulla on nyt kiireitä/en kerkee nyt/teen koulu hommia... Mä soittelen sulle sit ku nähään'' ja vittu ne ikää soittele ja sit itketää jossai facebookissa et minkä takia ei olla nähty ja kauhee ikävä ja voikun sais ne vanhat ajat takasi...Noh sit ku koulut alkaa jos nyt johonkin pääsen niin toivottavasti sieltä tulis uusia tuttuja ja kavererita (jämsä ja saarijärvi)  niin joo sain pääsykoe kutsun suolahteen mut en mie mee ku siin on psykologian testit :S

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Elikkä pääsiäisloma...
Perjantaina käytii kavereilla keltinmäessä ja siinä sitten pari olutta, ei oikeein muuta sinä päivänä,lauantaina Myö mentiin käymää kypärämäessä Juuson porukoilla syömässä ja saunomassa, sieltäkin yö myöhään kohtiin (en pääse ikinä ennen yötä kotia :D ) Sunnuntaina porukoitten luokse Professori Richardsonia (Ricoa) käyttää pitkällä lenkillä kitan ja juuson kans ku eivät porukat oo päässeet kipeinä käyttää ku pieniä lenkkejä, tuli samalla sit vähän kuvailtuakin :)
Tänää taas käytii kypärämäessä juuson porukoilla syömässä.Kitakin pääs leikkimään vanhan kultaisennoutaja jampan kanssa :) Jokseenkin tylsä ''loma'' vaikka lomaa täsä on jonkin aikaa nyh ollukkin mut parempi ko ei mitää!

 Sportti pojat♥
 Solmussa ku toisella fleksi ja kitalla normi hihna
Miun oma nörttimöhkö♥


PS: Päivän sana oli Kita Vittuun mun suolakalojen luota!