.

.

maanantai 19. toukokuuta 2014

Ikea päivä!

Mä oon taas niin ajan tasalla tänki päivityksen kanssa kun ikeassa käymisestä on jo puoltoista kuukautta mutta en oo vaa ehtiny kuvia muokata ja laittaa koneelle ennen tätä päivää :D
Aamusta me lähettiin Pepin,Jutan ja Juhon kanssa jämsästä ajelee ikeaa,ihan liian aikasin aamusta :D


Peba löyti heti paikkansa ;D

Mä tahon tollasen kelloseinä systeemin mullekki!

Liikaa kaikkee kivaa!


Ja tälläsen mä tahdon!

tää oli mukamas pienelle pojalle suunniteltu huone,mutta kyllä mullekkin kelpais!

Uh tuo sänky,teki mieli mönkiä ottaa päikkäreitä sinne! :)


Meinattiin jutan kanssa alkaa kylpemään unelma ammeessa! :D

Mun unelma vessa!


Yks tommonen vihkjo sitten lähti mun mukaan :>


Ikean jälkeen mentiin Ideaparkin Pancho villaan syömään ja edelleen olen sitä mieltä että ne penkit oli kovat!
Ideaparkissa muutenki shoppailtiin vaikka ne samat kaupat löytyis täältä jyväskylästäkin mutta anyway!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti